March 11, 2006

The Angry-La Fortune Cookie

When in doubt, kill yourself.

8 comments:

Anonymous said...

Se hva jeg kan:

Anonymous said...

huff da. Mener du det? -pop

Anonymous said...

Mener hva da?

Bare viser hva jeg akkurat lærte meg...

og hva er liksom pop?

Anonymous said...

Det er jeg som er pop. Mr.pop. Thomas, fra folkehøyskolen . Hei magnus!

Anonymous said...

Ahaaaa, skjønner.

Hei ja, men hva du mener med: "Huff da, mener du det"?

Du glemte å svare nemlig... Leser Marius aldri kommentarene her?

Anonymous said...

jeg mente som en kommentar til marius sin blogpost :-) Koz - pop

Anonymous said...

Hmmm.... Jaja, skjønner muligens hva du mener...

Går det bra med deg da?

Vi har jo vår egen lille blog i gjesteboka her vi, trivelig, hehe :^)


Visste ikke du var på kozern...

Klem klem ;) *hihi*

Anonymous said...

Ååååjahhh... Blogpost ja, nå er jeg helt med altså. Skjøner, hehe :^)